CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 16, 2011

Sayang Lama Tak Balik Ke Teratak Bonda- Ramai Benor Sayang Eh

holaaa
lame bebenor yer aku tak update blog eh?
saje jer nak bagi ko tunggu2 kan..alah rilex lah kan, bukan fames mane pun blog aku nie kan..
cewahh majuk plak bunyi dier yer
arinie balik semenyih, da lama tak balik sana sampai aku rasa cam eh betul ker jalan yang aku jalan nie, eh mane jalan nie, eh itu eh nie..
nampak benor aku lama tak balik kan?
okeyh okeyh okeyh
da cuti balik jer lah yer..




aritu aku kuar ngn bestfren aku nie, g lah merewang ke wangsa walk, pny semangat nie, aku ty mmbe aku, nek nak tgk wayang ke pe nie ke nak karok?
semangat..
tgk wayang ke karok aku tak kesah
niat di haty KAN nak tgk wayang, tp ble tgk citer alahaiiii sedih lah citer untuk ari tu!
okeyh kita karok set!!
semangat nek nie nanyi, layan kan jer nek!
karok sampai aku rasa nak trcabut usus perut aku nie, tak puas satu jam bantai dua jam, fuyooo kalah artis nok!




abes melalak 2 jam sampai aku rasa nak terkincit sume, kiterorg kuar then aku rasa cam nk kuarkan duit g lah kat mesin atm nie kan
semangat..
masukkn kad, tekan amount bape, pnyelah lama nak tunggu duit skali kad kuar siap tulis
" TERIMA KASIH "
ehhh..
duit mak mana nok??!
cuak aku, duit aku xde, yang ade kad sahaja yer..aku g kan atm sebelah cek baki..
sahh mm sahhh!!
duit aku lesap oleh duit atm tu yang sgt lah aku rasa cm nk korek2 jer mesin tu KAN




aku call no call center tu, da lah terhegeh2 nak jawab, da tu siap blh ty " cik da cek ke btl ke duit cek xkuar?"
ehhh..pandainye soklan ko tu kan, almaklumlah haty tgh mendidih..mau jer aku maki, rilex r der kan!
aku jwb " iyerrr sayang.."
jawapan yang dier bagi
" kita akan bt report,amek masa utk 7-14 working days "

WHATTT!!


ehhh..tak pe, setaun pn xpe yer cik!!
saya suka sangat sangat sangattt..




best kan citer aku nie
haa ko xyah nak bt2 sedey plak, smp skg tak credit blik pn duit aku..
tak2 pe nanti aku ngorat anak tokeyh bank tu..hahahha
okeyh lah out lu..
nanti aku update blog lg, banyak nie nak citer..krismas pn tak xabes pn kalau aku citer skg..
bubye sayang!

No comments: