CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 29, 2012

Redha itu Ikhlas

aku senyum melihat kau bahagia
aku senyum melihat kau gembira
aku senyum melihat kau rasa tenang


aku doakan agar engkau bahagia
aku doakan agar engkau senang sentiasa
aku hanya mampu berdoa dari jauh


mungkin dengan aku kau tidak rasa apa itu bahagia
mungkin dengan aku kau tidak rasa apa itu tenang
syukur Tuhan..
akhirnya engkau telah berjumpa pengganti yang sesuai untuk diri kau


walaupun perit untuk aku menerima
walaupun perit untuk aku hadapi
ketahuilah bahawa aku senang melihat kau bahagia
apapun kesalahan yang telah engkau lakukan padaku
apapun kesilapan yang telah engkau lakukan padaku
percayalah..
aku hanya mampu senyum


jiwa mana yang tidak merana
jiwa mana yang tidak menangis
hanya satu yang aku pegang
setiap apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya
ketahuilah bahawa aku redha dengan setiap dugaan yang berlaku..




No comments: