CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 9, 2009

dis is MY LIFE..not UR LIFE okeyh!

inilah ceritera kisah hidup aku..

>>KEHIDUPAN..kelulusan Diploma Pengajian Perniagaan (Pengurusan) from Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah alam..dilahirkan pada 23/10/1987 di Kuala Lumpur..anak kedua dari dua org adik beradik..ak hidup dgn cara ak sendiri,ak xska org len kacau hidup ak dan ak malas nak amek tau psl hidup org len..yang ak tau kalau ak xusik pn hidup org tu dan jgn pandai2 nk kacau hidup ak okeh!!

>>PERCINTAAN..hurmm bab nie mmg ak failed ckit,bt msa skg nie xjmp yg seswai g so molek sgt r ak brkwn n kenal2 lu..bkn sng nk dptkn org yg btl2 cinta n ikhlas ngn diri kta, ape tah lg nk kna jga sesuatu perhubungan tu mcm2 halangan n dugaan n ak nie mmg xska nk pk bnd yg serabut2 nie..biarkan saja! CINTA ITU BLH DIIBARATKAN BAGAI..?? anybody tlg sambungkan!!

>>PERSAHABATAN..ak mmg mementingkan persahabatan dan ak jgk xska klu persahabatan ak tu dikhianati..xkira r dari segi ape pn,maybe ak xtunjuk dri segi emosi dan ak xtunjuk dari segi perwatakan..bagi sesiapa yang cukup mengenali ak tau r perangai ak bla ak tgh marah!!

>>HIDUP INI..well ak blh ckp kdg kta kt bwh dan kdg2 kta kt atas..mcm roda ari2 berpusing..ade SUKA,TAWA,TANGIS DAN SEDIH..itulah kehidupan sebenarnya yg penuh dgn cabaran,kalau mengalah mmg terlungkup!!

>>dan..inilah kisah hidup ak,diri ak,siapa ak sebenarnye..tapi ak ckup pantang klu de org len msuk campur urusan ak phm!!

1st of all, lu mengajar berapa juta rakyat Melayu Malaysia untuk fikir senteng macam lu.

2nd of all, lu kasi impact pada bangsa lain yang Melayu ni memang bangsat macam lu.

3rd of all, gua memang tak suka orang bodoh yang menyibuk macam lu.

4th of all, gua rasa Fir'aun pun tak bongkak macam lu.

aku menulis ikut gaya aku..aku xkisah orang nk ckp ape tapi yg penting aku xska org lain kacau hidup aku, kalau ko xska ngn gaya penulisan aku ko ley berambus dari page aku!!!!

No comments: