CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 9, 2009

dis a part of MY LIFE..

SAYA AKAN cair apabila melihat LELAKI dr segi luaran dier agak stylo ttp apabila mendengar dier mengalunkan azan atau membaca al-quran..syahdu

SAYA AKAN marah bila seseorg itu lambt dtg apabila berjanji..

SAYA AKAN bengang bila ader org len yg msuk cmpur urusan hdup sya..mmg pantang!

SAYA AKAN bka lgu kuat2 bla sya tgh drive..de ak ksah!

SAYA AKAN pekakkn telinga apabila org len mengata org len yg merupakan sahabat org len..haiisshh pening nie

SAYA AKAN bt bdoh bla org marah kt sya..peduli ape ak!

SAYA AKAN jatuh cinta bila seseorg lelaki yg pandai ambil hati sya serta memehami diri saya..auuuwww!

SAYA AKAN bt xtau apbila ader org meluahkan prasaan kt sya..haha geli den!

SAYA AKAN tdo bila mendengar lagu yg agk slow giler..huhu

SAYA AKAN berangan klu sya dpt rm 1 juta...wwhoooooo!

SAYA AKAN maki seseorg apabila tahap ksabaran sya tlh byk kali dicabar..hamek ko!

SAYA AKAN menangis bla sesuatu trjadi kt atas diri sya mahupun keluarga saya malahan kpd sahabat2 saya sekalian..huiiisshh

SAYA AKAN window shopping terlebey dahulu sblm membeli..tp boros gak aduihhh!

SAYA AKAN cube brsabar kpd org2 yg pnh bt palat trhadap diri sya..tgu r bla gunung brapi akan meletup!

SAYA AKAN berhenti menaip bla org da bosan asyik saya akan jer dri tdi nie..huuhh

nobodys perfect..me too! *PEACE*

No comments: