CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 23, 2011

Ringkas Ayatnya- Mata Terpejam, Menghayati Ayat


"macam mana kalau sakit orang nie tak boleh sembuh?" - dia


" cakap apa nie..tak nak lah cakap pasal bnd nie lagi" - aku


" sanggup ke terima orang lagi kalau orang skit? " - dia


" cinta bukan semata-mata pada luaran, tapi terletak pada haty " - aku


" sowry kalau orang ada sakitkan haty dia " - dia


" past is past..yang penting keadaan kita sekarang " - aku


" love u so much sayang " - dia


" love u damn much " - aku



sungguh aku takut untuk kehilangannya
sungguh aku takut untuk menghadapinya
sungguh aku takut aku berputus asa


aku bangkit melawan ketakutan
aku bangkit untuk mempertahankan dirinya
aku bangkit kerana



" kekuatan dia adalah kekuatan aku, kekuatan aku adalah kekuatan dia "




No comments: