CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 9, 2011

Kadang-Kadang Bukan Senang Aku Nak Katakan-Bila Itu Perlu

kadang-kadang aku perlu akui
haty aku sudah terbuka
kadang-kadang aku perlu akui
aku kalah dalam mempertahankan ego
dan
kadang-kadang aku perlu akui
hati aku hanya untuk dia



aku biarkan bulan bicara sendiri
aku biarkan bintang berkelip sendiri
aku biarkan matahari terbenam sendiri
dan
aku biarkan awan cerah sendiri



aku suka
aku sayang
aku cinta
itu semua aku
diri aku
jiwa aku
hati aku
perasaan aku
itu semua aku



kadang-kadang langit tak secerah yang aku pinta
kadang-kadang hujan turun tanpa aku duga
ibarat itu kehidupan aku
episod baru
hidup baru
itu semua baru bagi aku



cuma aku pinta
biarlah penamat ceritanya berakhir dengan kebahagiaan
biarlah kesudahan episod berakhir dengan kegembiraan
itu aku pinta




" walau sebesar mana dugaan yang datang, aku mohon utk tabahkan hati aku, aku mohon utk diberi kekuatan dan aku mohon biarlah dia seorang sahaja dihati smp akhir hayat.."

No comments: