CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 29, 2011

Perlu Aku Katakan- Aku Bersyukur

malam ini malam kemenangan bagi umat islam
malam in wajah dihiasai dengan senyuman
di kampung
di bandar
mahu pun jauh seberang sana
semua bergembira



ya selamat hari raya di ucapkan
moga selamat semuanya
maaf dipinta sekiranya ade ke khilafan dari diri ini
aku bukan manusia yang sempurna
jauh sekali mengejar kesempurnaan




raya kali ini
memang aku patut bersyukur
di kurniakan kesihatan yang baik
di kurniakan keluarga yang bahagia
dan aku bersyukur
tuhan telah memakbulkan doa aku selama ini
di berikan aku kebahagiaan yang selama nie susah dicari
mungkin sukar untuk aku perolehi




aku mintak yang baik baik saja
aku mintak agar berkekalan hingga ke akhir hayat
sungguh
dia sangat bersabar dengan kerenah aku
sungguh
dia seorang yang sangat memahami
sungguh
susah untuk aku luahkan




aku mahukan dia cintakan aku
kerana
Allah SWT
aku mahu dia sayang diri aku
kerana
ini adalah aku



aku patut mengucapkan syukur kerana aku lebih bahagia raya kali ini..ALHAMDULILLAH

No comments: