CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 4, 2010

Akan Aku Sayang Sepenuh Hati- Bila Dia Berkata Begitu, Baiklah Aku Jatuh Cinta Lagi

huh lame gile aku tak update blog..bz okeyh! mak tak tipu nyahhh!
okeyh2 berbalik dgn tajuk makcek arinie yer murid-murid..
malu lahh nak bagi tau nenek! haisshhh..
okeyh2 aku bagi ayat yang skema ckit r..hahahah hamek!



bila dua hati mula berkenalan
hati mula berputik
bila dua hati berkata-kata
hati mula berdetik



akan aku hormati dier
akan aku sayangi dier
akan aku cintakan dier



kadang-kadang terfikir
benar cinta itu datang dari hati dier
benar dier menyayangi aku
benar dier perlukan aku
terlalu awal untuk mengadili



okeyh stop..
malas nk citer panjang
membebel mcm nenek kt blakang umah aku
hope kiterorg berkekalan..aminnnnnn!!!


nt aku update lagi okeyh..chowww!

No comments: