CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 12, 2010

Kalau Aku Boneka, Kamu Mahu Jadi Ape?

salah aku ke memaki hamun dier?
salah aku berkasar?
salah aku ke sume nie?
aku boneka atau kau boneka sebenarnye?


apa aku nie patung cendana kau ker?
apa kau ingat aku nie senang lenang utk dipermainkan ker?
atau kau ingat aku wanita yang tidak punyai haty dan perasaan?
ataupun kau ingat aku wanita untuk kau melepaskan perasaan kau?



sebelum terjadinya satu hubungan kau katakan AKAN AKU SAYANG KAU SEPENUH HATI KAU

huh..
manusia boleh berkata apa sahaja yang kau suka
tapi TUHAN maha mengetahui segala apa yang tersirat dan apa yang tersurat


jangan mudah utk bermain kata-kata
satu hari nanti akan memakan diri
jangan mudah untuk menunding jari
aku tak kan mudah patah semangat



buat diri aku
jauhkan dari segala prasangka
buat diri aku
aku terus melangkah walau apepn yang berlaku
buat diri aku
aku akan terus berdiri kukuh



semangat aku adalah diri aku sendiri
semangat aku adalah hati aku sendiri
semangat aku adalah jiwa aku sendiri
aku adalah aku
dan aku bukanlah dia mahupun kamu ataupun dia




-selingkuh kenyataan membuatkan diri aku nak muntah mendengar..apa yang pasti TUHAN MAHA MENGETAHUI-

No comments: