CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 17, 2010

Kadang-Kadang Aku Payah Untuk Meluahkan-Aku Masih Marah, Sudah-Sudahlah..Bingit Itu Bengang-





aku da mula rasa nak menjerit memekak serta meroyan! ade sape2 yang sanggup untuk mendengar? kau? kau? yer yer terima kasih kerana sudi menadah telinga atau bersengkang mata untuk membaca..penulisan aku kali nie agak bercampur baur..ape yang aku fikirkn dlm otak aku nie? ape yang aku fikirkan lagi..ahh mungkin aku terbaca status di mukabuka seseorg..mungkin! suatu kemungkinan yang kemungkinan yang tidak pasti itu adalah jawapannya..pening bukan?
selingkuh kenyataan membuatkan aku rasa macam nk termuntah..loya tekak aku mual semual-mualnya..




apa lagi yang tak kena dgn diri aku nie? apa lagi yang kau mahukan dari aku? apa lagi yang kau nak aku bt smp diri kau puas dgn aku?
hati aku mula memberontak, jiwa aku mula kacau bilau..dunia tetap begini, akan berputar dan akan berhenti bila tiba masanya!





boleh aku nak menangis mcm gambar kt atas nie?
boleh aku nak meraung mcm gambar kt atas nie?
boleh aku menangis smp bengkak mata aku?
boleh aku menangis smp aku da tak terdaya untuk bangun melihat matahari?
boleh?
dunia berputar..tetap berputar
akan berhenti bila tiba masanya macam aku katakan tadi




hati
perasaan
manusia
satu perkataan yang boleh membawa seribu erti
boleh ker mempermainkan hati?
boleh ker mempermain kan perasaan?
boleh ker mempermainkan sesama manusia?
lihat dalam cermin
tenung dalam-dalam
tarik nafas dalam-dalam
kita serupa
apa yang membezakan kita adalah akal fikiran
jantina kita
tergamak untuk melakukan?
sungguh zalim dan kejam!






hitam putih
itu adalah perasaan aku sekarang
macam mana cuaca ketika aku menaip blog nie macam itulah perasaan aku
bercampur baur
awan sudah mula memuntahkan isi kandungnya
HUJAN..
hati aku juga dibasahi hujan
hujan yang aku tak mampu aku hentikan
ini dunia
akan tetap berputar




persoalan yang aku mahukan jawapan
persoalan yang aku mahukan definasi yang tepat
aku tak layak untuk dicintai ker?
aku tak layak untuk rasa bahagia ker?
aku tak layak untuk semua soalan diatas ker?
aku tidak layak dipanggil manusia ker?
dunia tetap berputar
tanpa HENTI




diam
aku mohon pengertian
aku mohon perlindungan
aku mohon petunjuk darimu Ya Allah
aku mohon di beri peluang
aku mohon segalanya
aku pinta semuanya
aku mahu kebenaran
kebenaran itu adalah tepat
kebenaran itu hakiki






" thanks to those who hated me
you made me a stronger person
thanks to those who loved me
you made my heart grow fonder
thanks to those who env
ied me
you make my self esteem grow stronger
thanks to those who cared
you made me feel imp
ortant
thanks to those who entered my life
you made me who i am today
thanks to those who left
you showed me that nothing last forever
thanks to those who stayed
you showed me the true meaning of LOVE AND FRIENDSHIP "






aku manusia bukan
aku manusia yang penuh dengan kesilapan masa lampau
aku tetap aku
aku bukan kamu
kamu bukan aku
aku mohon beri aku peluang
aku mohon sekali lagi
jangan diduga lagi hubungan aku dan dia





ego
aku sangat ego
baring
pandang kipas
hela nafas
maaf
air mata aku tumpah
sedingin hujan diluar
kali nie aku tak mampu untuk pertahankan air mata wanita aku
biarkan aku menangis sepuas hati supaya aku tau dunia ini masih berputar










No comments: