CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 17, 2010

Jangan Cakap Lebih-Lebih- Senyap Diam Itu Diri Aku, Dunia Tetap Berputar

salam eid mubarak
salam aidiladha




lama xupdate blog de sape2 menangis cm org meroyan ke tak? okeyh tipu jerkan..sowry tersangat lar bz *aku selalu bg ayat tu kat korg kan? hahahaha!* okeyh2 malas nak bergurau senda di hari raya..hurmm kadang2 bila rasa hubungan kita lancar tapi kita tak sangka ader org yang boleh dikatakan hendak bergurau *maaf klu terasa* tidak sempat nak toleh belakang ataupun xsempat nak elak reban ayam kt depan umah kau tu..




sangat hebat bila dikatakan mahu dikatakan bergurau..sangat hebat rasanya diri dier
okeyh aku tak nak cakap panjang, aku hanya insan biasa kecil *walaupun xkecik mana* yang selalu bt salah..honestly mmg aku boleh gak dikatakan mcm tak percaya sgt ngn *boy* aku, but trust me beri aku masa untuk mengenali hati budi masing-masing..aku pn tak nak sbb bnd bodoh lg sialan nie lg menambahkan rencah pedas dlm hubungan aku dan dia..



arinie sumpah aku rindu dia..malam semalam aku antar dier kt hentian putra uwaaaaa rasa cm nk menangis jer! nasib r xjauh sgt..tp sgt jauh sebenarnye! for my d cepat2 r balik..biasalah lelaki bila dpt blik kampung, jumpa family, jmp member sejahat mmg xingt org kt sini huh! jangan ego sgt d okeyh!



" knp jahat sgt ker d nie smp b pk camtu?"

" xder r d..b xpk d jahat tp ntahlah ramai sgt mulut2 konkrit"

" suka aty b r..d xska lah slalu mcm nie, mcm rsa ape jer..b bt xtau sudalah"



diam
senyap
sunyi
bisu
senyum


terima kasih kepada mereka-mereka yang sudi membuatkan aku dan dia mcm naga
terima kasih
terima kasih
terima kasih


rambut sama hitam
hati lain-lain
jangan mulakan persengketaan yang aku rasa mcm budak2 hingusan
jangan mulakan persengketaan yang aku rasa mcm bodoh sgt bila lakukan
kau hidup aman
aku pun hidup aman






the rest of my life, i'll be with u
i'll stay by ur side honest and true,
till the end of my time,
i'll be loving u..loving u~






*menyampah nak baca tlg berambus*

No comments: