CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 19, 2012

Aku Tak Perlu Ingat- Lupa

dulu kita pernah berjanji
yer berjanji
kau dan aku bersatu
kau ingat?
mungkin lupa
mungkin


mungkin kita berbeza
kau dan aku saling berbeza
yer saling berbeza
saat kau melangkah kaki pergi
saat itulah kau lupa
iya lupa pada janji



aku senyum saat itu
serius
aku rasa macam kering air mata
betul
aku tak bohong
permainan apa yang kau buat dengan aku nie?
tak apa
aku bergerak
perlahan
melupakan kau
jauh aku berjalan
sampai satu ketika aku lupa semuanya



berlalu sudah
episod ketika itu
sekarang kita punya kehidupan masing masing bukan
jangan kau tanya " kau masih marahkn aku ke "
aku senyum
" entah "
" aku da lupa "
" benda yang da lepas, aku tak nak ingat "



sungguh
kau punya bahagia kau
aku punya bahagia aku
benda yang da lepas aku mohon kau jangan kenang
tak ada guna
tak ada erti
serius
berhenti dari meminta maaf dari diri aku
aku takkan memebri jawapan
aku cuma mampu senyum
sebab
bagi aku benda yang sudah lepas tak perlu aku ingat
jiwa aku mati ketika itu

No comments: