CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 2, 2012

Aku Tak Tau Apa Itu Rasa

salam merdeka raya
eh?
masih lagi kan?
okeh lama juga aku tak update belog nie kan?
macam mana raya?
macam mana merdeka?
aku?
semuanya okeh
disamping ibu bapa
keluarga yang aku sayang kamu
eh macam tajuk lagu kan?

merdeka pegi mana?
aku?
duduk rumah
kemas rumah
tido
best kan?


ramai yang tanya
takde boypren ke?
boypren 2 ape eh
konon..
pura-pura tak tau kan
entah 
iye aku jawap entah
ingat cinta nie macam makan gula-gula kapas
manis sentiasa?
sweet 17 sentiasa?
itu anggapan aku lar kan


orang tanye kenapa tak nak cari ke?
aku jawap
entah
iye aku jawap entah jugak
kenapa?
cinta yang dicari mudah pergi
biarkan cinta itu datang sendiri


kau tau apa itu rasa?
rasa bila bercinta?
rasa bila bahagia?
aku jawap
entah..entah lar
aku da lupa macam mana rasa tu semuanya
nanti kalau aku boleh rasa aku bagitau kau, boleh macam tu?


aku ada sorang kawan baik
eh bukan
sahabat baik
eh bukan 
kawan yang lebih dari sahabat
eh apa apa jer lah
lama da kita kawan
betul
lama..
bukan aku tak nak jumpa dia
tapi
entah lar
aku sendiri tak tau apa sebenar jawapan aku



dia memang baik
perangai dia dari dulu sampai skg tak pernah berubah
kelakar
lawak
sweet
kadang kadang bnd tak lawak pun jadi lawak
serius
mungkin cara dia kot
kadang kadang aku macam cemburu bila dia ckp psl perempuan lain
aku?
aku buat ilex2 jer -> tipu okey aku tipu
kadang kadang aku macam konfuse dgn perasaan aku
entah lar entah


aku mungkin tak nak hilang dia
betul
aku tak tipu
aku susah nak luahkan
entah lar
aku rasa aku perlu biarkan dia pergi
mungkin
tapi aku sayang dia
entah lar
entah..
 

No comments: