CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 20, 2010

DO YOU KNOW M.E





hai hello assalammualaikum salam sejahtera sume..
1 malaysia..dan bermacam salam ak blh cakap..ahaha

perkenalan d alam mahupun d tahun yang baru..mari kita sama2 mengenali..yeaahh!

PERIBADI

nama saya khalidah athirah binti mohd sharif, dilahirkan pada 23 oktober 1987 di hospital besar kuala lumpur serta ank ke 2 dari 2 orang adik beradik...emak sya adalah seorg penjawat awam di kementerian belia dan sukan dan abah saya ialah seorang ahli perniagaan. saya mempunyai seorang abang yang hanya biasa2 sahaja..okeylah tu ley buat duit hantaran ahaha..saya adalah pemegang Diploma Pengajian Perniagaan di Politeknik Shah Alam. Kamo semua boleh panggil saya athirah, thiera, yaya ataupun diekyah. panggilan saya di rumah ialah adik dan diekyah..baeklah kita pergi perenggan yang berikutnye..ahaha


PERSAHABATAN

saya adalah seorang yang amat mementingkan persahabatan..saya lebih suke berkawan dgn orang yang tidak suka berpura2 untuk menjadi diri sendiri dan yang penting ikhlas di dalam persahabatan malahan jgn bt palat dgn diri saya okeyh!. hurmm saya juga jarang mempamerkan kemaharan saya di kalangan rakan-rakan saya tetapi rakan2 terdekat saya akan tau macam klu saya da nek hangin..jgn cabar kesabaran saya okeyh! lagi satu yang..saya xska org len masuk campur urusan peribadi saya..dalam erti kata saya xska org yang menyebok okeyh!..baeklah seterusnye..


PERCINTAAN

okeyh..bab nie saya mmg payah ckit nk cter sbb agak failed dalam bab bie..klu de exam komfom gagal dgn cemerlangnye! ahaha..sbb saya nie agak sukar utk mempercayai seseorg laki walaupun dier jujur ngn saya dan saya xska pasangan saya pasangan menipu dgn saya..mmg pantang okeyh! senang cter bab2 cintan cintun nie ooohhh my..failed abis! pssstttt..saya ade satu rahsia nk gtau..saya ska tgk lelaki yang pakai jam d tangan n pakai cincin..perggghhh menawan kalbu abis weh! ahaha..itu jer rahsia..heyyy cinta tu menyakitkan tau klu btl2 xjga..kesimpulannya saya serik BENcinta..ahaha..itu sahaja..


KESIMPULANNYA

orang kater sya manja = ntah xtau pun bese jer

orang kater saya sempoi = saya lebih suke menjadi diri sendiri

orang kater saya gier = kadang saya akan terlebih giler dr bese ahaha

orang kater saya slumber badak = saya akan bt apa yang saya suke

orang kater saya = apa kate2 ha?? ha da bis orang kater ker???


ahaha..bagi saya ini adalah diri saya dan xperlu untuk saya jadi orang lain serta xperlu untuk saya bertukar personaliti hanya semata2 utk menarik perhatian orang lain..

be ur self..dan yang palinh pentig jangan menyebok hal org oekyh!


adios amigos cau cin cau..~~

No comments: