CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 29, 2010

MULA BERGERAK..PERINGKAT PERTAMA

SAMPAI SYURGA BY FAIZAL TAHIR


Ku membenarkan jiwaku
Untuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku
Untuk bersama kamu



Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu



Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu



Di hatiku masih kamu
Belum pernah ku ingin terus menunggu



Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu



Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya satu
hanya kamu



Ku membiarkan hatiku
Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu



Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku



Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja



Ku mahu
Dirimu



Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna



Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku
Hanya satu




Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu



Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya satu
Hanya kamu




untuk permulaan..time ak ngah taip blog nie ak mmg ngah dgr lagu bkn skali tp berulang kali..
byk kali gak r ak dgr sblm nie..lagu nie de makne yg tersendiri..

hurmm..byk kisah d sebalik lagu nie..untuk permulaan, anda telah berjaya berada di peringkat yang PERTAMA

xperlu untuk ak berceloteh panjang..kerana anda sudah tau ape maksud saya..sila berusaha lagi

No comments: