CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 23, 2011

Aku Mahu Menangis-Serabot

balik keje terus tido..
penat dowh skg nie, tak tau nape. asal balik keje jer tido kang malam membe ajak jumpa lepak lah kt mapley smp pagi padahal tak sedar diri g tu pagi tu keje..haishhh
tak tau lah skg penat otak nak berfikir lah, keje gunakan otak, nak pk pasal aty pn kena guna pasal otak, ader ker orang fikir guna tapak kaki tak de kan?



so skg aku suka abiskan masa dengan membzkan diri aku nie, aku abis keje smp umah tido..malas nak fikir benda len plak, serabot otak aku kalau aku fikir lagi..
bile time-time putus cintan mmg jiwa kacau, kt ofis aku cm org gila dok gelak sana gelak sini tapi bile balik umah haa mula lah nak dok ingat kenangan zaman silam nie!
nie yang tak suka nie..bila masuk bab2 jiwang karat besi karat nie aku memang failed giler dowh..tak tau lah nak cakap mcm mane




bak kater akak kt tmp keje, malam2 sebelum tido doa mintak tuhan bagi aku jodoh yang sesuai, jodoh yang terbaek urmmm..agaknye aku pny jodoh nie spesel ckit kot sbb tu ssh ckit nak jumpa..hahaha tak gitu cik kiah!
i loike..
kenapa eh
arinie ari serabot, pale serabot sume2nyelah serabot!
agaknye aku balik keje tadi aku tak basuh kaki aku trus tido kot..agaknye lah kan
ngah syok2 tido nie tbe2 aku mimpi dier..
eh pesal plak nie!
aku igt lagi muka dier mmg aku ingat
tapi yang tak best nye tbe2 hp aku berbunyi..alahhh nyemak jer lah, terkejut aku nok!
aku bangun tengok de msj, adess membe aku nie time2 mcm nie nk mesej aku..




dengan muka yang agak2 bingai, bengong sume
trus aku msj dier
antara nak antar atau tak nak antar
pastu aku pk balik eh btl ke no dier nie, btl kot..
no da buang abes tp aku cam ingat2 lupa kot!
alah antar jerlah..


MESSAGE SENT



tapi jawapan diam jer
okeyh lah tu saya suka okeyh
semalam lahanat aku tipu dier, aku cakap aku da der bf..giler cepat dpt pengganti
bajet bila aku ckp cmtu ley lupekan dier..rupe2nye aku tak ley lupakn dier!
adehh..
aku rasa mcm da nak pecah kepala da nie, asal eh?
kadang2 tu aku ingat g time dier masuk keje kul 7 ke, kul 3 ker..
agak2 dier kje pagi kul 6 pagi tu dier msj aku cakap nk g keje da, tlg kejutkan aku ker kan time tu kalau aku pn keje pagi..
kang agak2 kul 6 lebih tu dier msj r da smp..
eeiii nape ngn aku nie!




parah da nie weh
aku kena buat yoga lupakan orang nie
kadang2 tu aku admit salah aku, tapi kalau bukan salah aku tak kan aku cm orang bangang nak ngaku padahal aku tak buat kan!
kadang2 tu dier jugak kna admit salah dier gak, tak sumenye benda yang kita bt nie betulkan?
dier cakap aku tak nak tolong dier sume..
aku diam kan aje, tuhan jer lah yang tau wehh rasa nak g jerit kat muka dier tu..
tak pelah aku diam kan jer..
diam bukan bermakna aku salah
diam bukan bermakna kalah




kalau dia da ader pengganti aku doakan yang terbaek untuk diri dier sume
its okay untuk diri aku
bukan ke kita kena doakan yang terbaik untuk seseorang
tak pelah
walaupun haty aku still lagi ade dia, mimpi tetap mimpi
aku still akan terus berjalan selagi aku mampu





air mata turun laju macam hujan
terima kasih chenta


No comments: