CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 4, 2011

Nantilah Dulu-Aku Tak Rasa Ape Pun, Kebas

haippp
salam..lama suda xupdate blog nie
aku pn tak tau nk update pe bnd ntah
selamat taun baru cina
sesape yg bg buah limau 2 time kasih byk2 smp aku rasa nk tdo dlm toilet jer
haishh
taun depan bg ngn pasu skali tau!





cuti nie cari-cari cinta
hahaha bly tak cmtu
takdelah cuti blik umah family aku lar derr
relax2 ckit
ngadap laptop smp nek hangit laptop
tu sume aku akan bt..ko tggu jer r eh




skg bergerak secara solo
malas lah nk pk lg psl bnd2 merepek nie
membe aku cakap kt jgn jual mahal sgt
ble plak aku jaul mahal nie weh! aku ari2 bt mega sale, senyum smp kt kepala lutut
hamboi cik senah yer!
sorg lg dok dok tanye btl ke nie
btl ke nie btl ke hape
nie mmg btl2 nie bkn cobaan yer cik kiah




dlm erti kata cik semah, malas nk tadah otak dok pk bnd2 yg sakitkan haty nie
yang baek haty sgt bg haty tu nape kan, bek dok diam2 relax..dok ngorat2 ckit eh tu jgn
malas lah cik kiah
malas lah cik senah
malas lah cik semah

haty berperisa kebas skg nie
ko ade?
xde kan?
g men jauh2!






kaki tetap melangkah

mata tetap melihat

telinga tetap mendengar

haty tetap terkunci



No comments: