CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 8, 2011

Satu Rasa Tapi Tiga Jiwa Memiliki- Itu Biasa

kadang-kadang aku fikirkan dunia nie kejam
kadang-kadang aku fikirkan dunie nie tak adil
kadang-kadang aku fikirkan aku tak layak utk mempunyai satu perasaan
satu perasaan, satu haty tapi tiga jiwa yang memiliki



sukar utk digambarkan
sukar utk diluahkan
sukar utk aku terjemahkan
sukar utk aku luahkan



aku ade haty
kau ade haty
dia ade haty


aku ade rasa
kau ade rasa
dia ade rasa


jiwa aku masih ditempat pemulihan
haty aku masih ditempat yang kritikal
rasa aku masih berperisa tawar


hakikatnye haty aku sudah diikat
hakikatnye jiwa aku sudah terpulih
hakikatnye rasa aku sudah berperisa
hakikatnye aku rasa apa yang kau rasakan



aku mungkin didalam dunia aku sendiri
aku mungkin didalam perasaan aku sendiri
aku mungkin dalam keadaan bermimpi
aku mungkin dalam keadaan antara sedar atau mimpi



ini realiti
ini dunia yang masih berputar
ini hakikat yang aku patut terima


JIWA AKU SUDAH TERIKAT
HATY AKU SUDAH DIPULIH WALAUPUN BUKAN SEPENUHNYA
AKU TERIMA INILAH REALITI...




satu rasa tapi dikongsi oleh tiga jiwa
hanya yang terbaik akan memiliki rasa itu..

No comments: