CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 5, 2011

Kau Ade 10 Ribu- Kalau Takde Diam

salam!
cuti nie byk plak org kawen aku nengok
tak terkecuali sebelah umah family aku nie
anak dier kawen lar plak..
so dengan rasminya umah aku nie pn terjebak skali lah..
dok letak meja dj kt dpn umah aku nie




masing-masing sibuk
aku tengok mak aku jap masuk jap kuar
aku tengok bapak aku plak jap masuk jap g kang kuar bwk tangga
pelik plak aku nie
umah sape yg de kenduri kawen nie
umah sblah ker umah aku nie
haishhh




teringat aku borak ngn mak aku malam smlm
aku kuar pastu beli lah kepsi utk fmly aku
aku ngn mak aku dok makan lah kt dapur
bese lah borak anak beranak




aku : mak pe bnd org tengok de besi keluli dpn umah nie?


mak : oo sok dier de bt ayam golek


aku : oo..ade ayam golek ker..kambing panggang xde ker?


mak : xde..dier amek ayam jer, nt kt dpn umah nie dier nak pasang set dj sume


aku : eh..kater alim, ley karok gak eh? bpe sume pakej dier amek nie, khemah pn besar gak, siap
de ayam golek sakan sume nie..


mak : dier amek pakej kot..skali ngn dj


aku : mahal ke camtu?


mak : 10 ribu..ko ader 10 ribu pakej camtu jer?




hamboi !
mak aku dok sengih2 kt aku da nie
aku tak cakap banyak


ADE
10 HENGGET BOLEYH TAK MAK?




calon pn tak de g..sebok nak kawen! bak kater mak aku

"KAU KALAU TAKDE DUIT JANGAN CAKAP PASAL KAWEN"




iyerlah mak oiii








No comments: