CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 14, 2011

Maaf Sekiranya Kau Terasa- Khilaf

rasa macam nak menjerit
rasa macam nak terpekik terlolong
rasa macam nak itu
rasa macam nak ini
celaka



pertama serta bukan yang terakhir
maaf
bukan aku sengaja
maaf
bukan aku berpura-pura
maaf
bukan aku terpaksa



kalau kau terluka
kalau kau terasa
kalau kau merana
maaf
ini kekhilafan yang aku lakukan



memang tiga hati tidak boleh dicantumkan dengan tiga jiwa
memang tiga hati tidak boleh dicantumkan dengan tiga perasaan
memang benar aku cintakan dia
memang benar aku sayangkan dia
memang jujur aku katakan bukan niat aku bila semuanya berlaku



aku hanya manusia biasa
sama seperti kau
aku hanya manusia yang masih bernafas
sama seperti kau
aku katakan ini kekhilafan yang aku tak sengajakan
mainan hati serta jiwa
bukan paksaan



mungkin aku yang bersalah
mungkin kau yang bersalah
mungkin dia juga yang bersalah
aku katakan mungkin
mungkin yang tidak boleh menjadi pasti
kemungkinan



ini kesedaran aku
aku akui akan ada balasan yang mendatang
redha pasrah jujur terima seadanya
kerana
bila aku sudah mula melangkah kehadapan takkan aku berpaling lagi
cukup
ini kekhilafan aku




"hanya manusia yang sentiasa melakukan kesilapan tanpa sedar " princess

No comments: