CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 6, 2010

Aku Elak, Aku Tempuh, Aku Tepis- Gila Tapis

salam ramadhan aku ucapkan n selamat menyambut aidilfitri yg bakal tiba..
agak lama aku xupdate blog sayang manja anja aku nie kan..
nasib r masih g berfungsi..
kalau tak alamat aku nangis guling2 r dpn laptop aku nie..okeyh tipu jer



bese r bila da keje sumenye xde masa..xde masa nk kemas umah, xde masa nk on9, xde masa nak cari bf..okeyh tipu jer
jiran aku cakap tak bek tipu bulan2 posa nie..alah org yang cakap tu pun same gak..
aku pn tak tau nk citer pe nie..puas gak r aku golek ke kiri ke kanan, tak gak dpt ilham..aku guling2 nak bagi kuar idea pn tetap gak tak kunjung tiba..eh nape aku rasa cm nk nyanyi lagu raya jer nie..



okeyh2 aku nak citer pasal bnd len plak..camnie kira2 baru2 nie aku de r kenal ngn sorang nie, kenal punyer kenal punyer kenal sekali de plak rsa sayang kt dier..alahai cmno den nak handle nie! tp aku pun pelik gak dier ckp dier sayang aku, bis tu tiap kali ty aku sayang dier ker x, aku indu dier ke x..klu xjawab majuk mcm budak2 kt skolah tadika 2..



aku pn xtau pe motif dier yang sebenarnye ckp cm2 ngn aku, aku pn agak konfius gak status we all nie..cewahh smp konfius nie..klu dier xnk de ape2 jgn r layan aku cm aku nie gf dier..nie layan aku sejibik mcm gf dier mane aku xkonfius nie! then tbe2 dier ckp kt aku, dier sbnrnye blm brsedia g nk ke arah lebey serius..punye cilaka bla aku dgr! aku rasa kaki aku nie cm nk melayang jer kt muka dier..nk gak aku bg cap mohor sblm raya nie kt kepala dier tu!



ke aku yang salah dlm hal nie? aku agak da tapis da dlm hal2 sebegini..*ayat cm skema plak kan..then dier ckp sowry salah dier..dier nak gtau tp xsempat..xsempat atau tak sampai haty??
dier ckp xpenah org gegurl syg kt dier mcm nie..ko caya ke? aku mmg xcaya kot..lidah boley menipu kot! MAAF?? *FORGIVENESS* NOT ENOUGH FOR ME..menipu dgn cara yg berhemah serta sopan btl dier bt kt aku..dier skg still g contct aku, dier nk aku maafkan dier, lupakan dendam..AKU?? biarkan aku simpan sume nie, hanya Tuhan saja yang tau ape yg aku rasa..



aku tetap diri aku yang dulu..
tak pernah berubah...
mungkin berubah aku nie makin kegilaan kot..
sedih mmg sedih, hidup mesti diteruskan..
yang pasti aku tetap seperti dulu..
marah tetap ade..
sakit hati tetap ada..
biar yang MAHA ESA saja yang mengetahui...

No comments: