CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 7, 2010

Hentikan Segera, Hentikan! -Biarkan Berlalu

katakan pada saya, awak tidak sayangkan saya..

katakan pada saya, awak tidak perlu hidup tanpa saya..

katakan pada saya, awak tidak memerlukan saya..

katakan pada saya, awak tidak cintakan saya walausedikit pn..



katakan pada saya...katakan saya tidak ada di dalam haty awak...


betul kata orang..
langit tidak sentiasa cerah..
pelangi tidak akan selalu muncul..
bulan tidak akan selalu menyinari malam kita..


haty tidak boley dipaksa..
jiwa tidak mungkin akan bersatu..
hati tidak akan berbicara..
cuma satu yang kekal..
parut yang awak tinggalkan..


bila saya mula mengorak langkah..
awak matikan langkah saya..
bila sayang awak permainkan..
kasih awak pertaruhkan..
hati awak perjudikan..


bila kasih itu ada..
bila sayang itu muncul..
awak matikan semuanye..
awak tanam semuanya..
saya hanya tersenyum..
ye..saya hanya senyum..


permainan apa yang awak mulakan nie..
cerita apa yang awak arahkan nie..
awak bagi saya harapan..
harapan yang saya tidak pasti..
awak biarkan saya tenggelam dengan harapan awak..
terima kasih awak..
terima kasih saya ucapkan..
terima kasih..






aku pandang
aku dongak
aku lihat
aku akan terus berjalan sehingga aku diberhentikan..






No comments: