CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 16, 2010

Jgn Tinggalkan Berak Dsini- Berambus Semuanya

aku akan ceritakan semuanya..
aku akan pastikan kau tau semuanya..
aku akan patikan sume isi haty aku di keluarkan..
aku akan pastikan semuanya..



malam itu..
ya aku akan pastikan..
malam itu akan aku ingat sampai bila-bila..
semuanya kau akhirkan dengan kisah duka..
bukan..
kau akhirkan dengan megah dan bangga dari diri kau..




bila aku katakan..
" b sayang ke dekat dia lagi"

kau jawab kepada aku..
" b xsayang dier, tp b sayang sbb benda yang penah kami buat"

bila aku katakan..
" b cintakan dia lagi ke..?"

kau jawab kepada aku..
" b xsayang dia..bby cuba jangan fikir bukan2.."



ya..
aku bukan fikir yang bukan2..
memang aku bukan fikir yang bukan2..
haty..
tiada siapa yang boleh menipu..
biarlah..
aku sudah muak dengan perkara itu..
jangan kau ingat fikiran aku senteng malahan akal aku pendek..
jangan kau fikirkan tentang itu semua..




kau lupa ya..
suatu ketika dahulu aku pernah berada di tempat kau..
ya..
aku pernah rasa semua itu..
tapi cara kau mmg salah..
biarlah..
satu ari nanti kau akan tau juga..
terima kasih atas sudi berjanji dengan aku..
sememangnya aku manusia yang tidak dahagakan janji itu daripada diri kamu..
terima kasih ya..




"macam nie lar..kalau susah sgt kta putus, kau tak serabut kepala aku pun tak serabut kepala. Kau buat jalan kau, aku buat jalan aku.."


terima kasih aku ucapkan kepada kau ..
kau sudi melukakan haty aku untuk kali ke 3 yang berturut-turut..
aku letak telefon disebelah aku..
aku menangis sepuas haty aku..
aku capai telefon aku..


create message

" awk..kat mane? saya nk jumpa awak skg nie.."

send message

FARID


incoming call... FARID


aku : awak kat mane..sya nk jumpa awak skg nie..* sambil menahan sendu

farid : saya kat luar dgn membe..nape awak? awk kt mane?

aku : *diam sambil menangis teresak-esak*

farid : awak kenapa awak..cuba cakap dengan saya, kenapa nie? kenapa menangis?

aku : saya nak jumpa awak..saya nk jumpa awak skg..* sambil menangis

farid : awak..dengar cakap saya, awak basuh muka awk pastu awak tdo.. sok kita jumpa okeyh..

aku : dengar..*kesat air mata lalu letak hp




1 NEW MESSAGE

" now awak tido..jangan piki lagi benda2 bodoh 2 lagi okeyh.."

from FARID







aku akan lupakan kisah yang lalu..aku akan lupakan kesakitan yang aku alami
lupakan semuanya..hati aku tak mungkin lagi akan disakiti..







No comments: