CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 9, 2010

Dia Milikku, Bukan Milikmu, Pergilah Kamu Jangan Bermimpi- Eh Mamun Ke?

selamat hari raya semua..maaf zahir serta batin tidak sama sekali..
duuhhh..agak kegilaan aku bila malam menjelma..skematik serta berpuitis sungguh ayat aku nie..*malu*




sebelum aku merepek lg serta meraban g bek aku meneruskan topik perbualan kita arinie eh..
hurmm..entry agak gila kali nie*mmg gila pn* tapi rilex lar derr..oh hubungan yang dulu agak dingin serta menyampah agaknye sudah kembali bertaut lar..
oh mungkin ada kekesalan dari pihak sebelah sana mahupun dari pihak sebelah sini..
stop dari merepek..




" haty saya haty awak jugak, sayang saya sayang awak jugak..perangai awak perangai saya jugak..awak promise okeyh jangan berprasangka buruk dgn saya..saya menyesal buat awak mcm tu dulu..awak mcm mana dgn kita nie, hubungan kita da mcm rojak jer, kita mulakakan balik yer.."




awak..
satu jer saya nak pesan, hubungan yang kita mulakan balik nie harap kita tempuh dengan tabah dan sabar..

awak..
janji bukan hanya di mulut tapi janji di haty yer..

awak..
ada perkara yang mungkin tidak ada org lain yang tau tp hanya kita saja yang tau..

awak..
hari ini tidak akan menjadi semalam, dan semalam tidak akan menjadi hari begitu juga seterusnya..

awak..
walauapepun berlaku, awak tolong ingatkan saya yang awak sentiasa ada disisi saya





hidup kita bagaikan roda..
kadangkala kita di atas..
kadangkala kita di bawah..
macam tu jugak dgn hubungan kita..
kadangkala kita sangat merindui..
kadangkala kita bagaikan musuh..

DAN YANG PALING PENTING

" Kamu Milikku, Bukan Miliknya, Pergilah Kamu Jangan Bermimpi" - Pegi Jahanam



well sejak menjak kenjak pakjak nie entry aku slalunye sedey smp kuar air hidungkan, saje nk emo..hahaha!

No comments: