CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 26, 2010

Aku Harus Hadapi- Tabah Itu Indah

doaku..
hanya Kau yang mampu menerangkan malam ku..
Kau tabahkan haty aku..
setabah Sumayyah..
Kau berikan aku kekuatan untuk menempuh segala dugaan..
Kau berikan aku dugaan yang cukup hebat untuk aku tempuh..
sesungguhnya aku insan yang lemah untuk menerima..
Kau kembalikan aku kekuatan hati aku yang selama ini telah lama hilang..
Kau tabahkan hati aku untuk menempuh segala dugaan hidup..
Kau berikan aku jodoh yang terbaik untuk diri aku..
Berikan aku insan yang menyayangi diriku seperti mana dia menyayangi diriMu Ya Allah..



Aku tidak tertahan lagi dengan dugaan yang telah kau berikan kepada ku Ya Allah..
Aku sudah tidak tertahan lagi untuk hati aku terluka..
Sekiranya suatu hari nanti..
Kau berikan aku jodoh yang terbaik untuk diriku..
Kau bukakanlah hati aku..
Kau bukakanlah hati aku untuk menerima insan yang bergelar lelaki Ya Allah..

No comments: