CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 20, 2010

Macam Tin Kosong- Kejap Bagi Aku Sepak

salam..
selamat tengah hari, siang, malam, tengah malam, subuh dan sewaktu dgnnye..
aku xtau nk update ape sebenarnye nie..
haishhh...
jap2 aku pk nak update apa nie..


ntah r tibe2 rasa cm kosong jer
jiwa kosong
mood kosong
otak kosong
muka kosong
kosong lagi
serta kosong lagi



aku pn tak tau ape aku merepek meraban nie..
couple bosan
tak couple pn bosan
eh apa nie
bengong ke pe..



jap!!
sebut psl couple mngaple nie
malas da lar aku nak citer
sok2 jer r aku citer
eh jap aku mcm nak citer jer nie
okeyh2..
aku nak citer r nie..haishhh



igt bercintan sume nie indah sangat ker..
mula2 mmg indah r..
tunggu r dlm 2 3 bulan g ker..
tgk skit seronok ke x..
kalau tak bergaduh, menangis smp kuar air hidung tu xyah ckp r korang tak penah kannnn..
tu blm lagi yang dok berjanji ayat yang brbunyi begini


" yer..saya sayang awak sorg jer, mmg xder org len lagi.."


ko caya ker?
aku??
pokok tumbang jatuh balek pn aku xcaya..
bukan sume org camtu btl x..
hari nie xkan jd mcm sok..
sok xkan jadi mcm semalam..
betul tak?
kalau btl angguk..kalau tak betul xyah angguk, menangis suda!



nie ayat untuk org mcm putus cinta..
MACAM AKU..
pe aku kesah kau nak cakap ape..
lantak p lar!



ntah lar..
xtau nk bt cmne g..
aku nie mmg da penat nk brcintan nie..
bosan lar sangat!
eh aku de sorg membe aka kekasih gelap aku!
hahahahaha..gelak mcm setan ckit
since sejak aku br putus nie..
aku mmg ngn mamat nie jer r..



mane taknye time aku putus ari tu aku nanges smp kuar air hidung sume!
mmg aku tak malu..
asal ko susah ker?
tak susah kan..
dulu de r couple aku nie..
malas lar nak cakap pasal dier lagi..
nyampah r plak..



bila cinta itu datang..kita tersenyum
bila cinta itu pergi..jangan ditangisi
bila dia bukan milik kita..jangan mengharap dia akan kembali
bila dia berjanji..jangan mengharap pada janji yang kosong
bila kita dilukai..hanya kita ucapkan ALHAMDULILLAH, TERIMA KASIH



kadang-kadang kita berada di paling atas..
tapi ingat..
dunia berputar..
kadang-kadang kita akan berada di tempat yang paling bawah sekali..




-cari aku kira kau masih berani berdepan realiti-

No comments: