CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 5, 2010

Aku Inginkan Sesuatu..Alangkah Seronoknya Begitu- Berangan

haiippp
entry aku kali nie agak giler sikit serta mereng sedikit
owh salah berdekit-dekit umpama bro afdlin shauki cakap
okeyh stop dari aku merepek
aku inginkan sesuatu
yup sesuatu yang aku inginkan dari dulu
dulu yang dinginkan untuk skg nie
punyer gila ayat aku nie
abaikan





penah tak korang terpk nk dapat pakwe atau makwe yg betul2 jaga korang nie?
mesti penah kan??
hahaha mcm tu gak r aku
okeyh disebabkan aku nie perempuan maka entry aku nie lebey kepada pakwe
oraits??
aku da lama nie impikan pakwe yang betul2 boleh jaga aku nie
almaklumlah aku nie senget sentiasa so kadang2 aku nie nampak cam xserius padahal aku serius sebenarnye ( tak pun hakhak ) cuma aku malas r nk tunjuk yang aku nie serius
lagi satu bila dapat yang betul2 setia!
phewwww tu mmg susah nak cari
well sume org boley pretend jadi setia walaupun dier xsetia sebenarnye
so apa kater kita cari org yang lebey jujur untuk terima kita seadanya






berdasarkan pengalaman aku, setia nie sume org ley berpura2 utk menjadi setia kpd pasangannya walaupun mulut hanya bersuara " ya, saya setia " but jujur tu datang dari haty
kalau kita xjujur dalam hubungan, so xkn kemana hubungan kita nie beb! serius klu xcaya cuba try tengok!
okeyh lagi satu, ikhlas..yang nie mmg betul2 suci murni beb
ia perlukan keikhlasan yang datang dari haty
klu kita betul2 ikhlas ngn pasangan kita mesti hubungan kita akan berjalan dengan lancar
maksudkan ade r halangan dan rintang but keikhlasan akan membuktikan segalanya.
lagi satu kepercayaan, okeyh yang terpulang untuk masing2 percaya atau tak ngn pasangan masing2. bagi aku nie mmg susah skit nak caya nak2 klu da penah kna tpu lagi haram jadah aku nak percaya..boleh jalan okeyh!
benda nie sumenye terpulang, percaya boleh tapi jangan percaya sangat takut kita akan sakit bila kepercayaan kita dikhianati.
okeyh cukup tu elemen2 penting yang aku g tau, jujur, setia, ikhlas, percaya.
yang lain2 kalu nk bg tambah lauk tu terpulang utk pendapat masing2.






aku slalu berangan ( ari2 berangan ) kalau aku dapat pakwe yang betul care ngn aku, maksud aku dier tu xcurang r senang aku nak citer
then kalau dier bz pn dier akan tetap call msj kita sume dari xcall langsungkan!
owh sowry tibe2 teremo r plak..
then pakwe yang reti nak bezakan antara kawan serta kekasih
xder r pn dier sebat skali kan, kawan kater kekasih, kekasih kater kawan so pe citer tu?
haishhh pelik2..
aku sebenarnya tak memilih sgt, tapi aku pantang klu pasangan aku nie MENIPU aku serta bt taik belakang aku maksud aku CURANG..mcm celaka kan kalau dapat tau sume
pretend SAYANG ngn kita padahal belakang kita punyer ramai betina..macam gampang bila kiter dapat tau kan
kalau pasangan aku tu reti hargai kasih sayang yang aku berikan tu aku da betul2 bersyukur selain dapat memahami aku nie, yang paling penting jujur n ikhlas dlm hubungan.
kalau macam HENSEM ke, KAYA ke tu aku anggap mcm bonus, kalau pasangan aku cmtu dier akan lebey sempuran kalau dier jujur serta ikhlas n dapat jaga aku.





tu yang aku impikan berangan xsudah2
kalau ade tu de jujur tapi xikhlas
de ikhlas tapi xjujur
so sampai bila macam nie
aku da penat da weh!!
haishhh
okeyh xbaek merungut
tapi persoalannya adakah dia akan berubah "_____________" ????
yang pasti DIA sudah tentukan yang terbaek untuk diri kita, cuma kita xpasti bila dan dimana..
ape2 pun hargai dengan ape yang kita ada skg
yang mana suka mengayat pompuan tu henti2 kan r, yang mana playboy tu sudah2 r..
nanti keturunan ko xelok nt de perangai mcm tu..


wallahualam..


No comments: