CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 19, 2010

Jgn Ego Boleh Tak-Ego Ke Aku Nie

ari selasa g umah selayang kemas2 umah
penat giler..mop2 umah, sebab membe aku nak dtg tido umah nk g raptai konvo same2 ngn dorg
pas kemas umah dok baring2 atas kusi umah
bosan xtau nak bt pe..
amek hp msj org2 yg aku kenal tp sbenarnya mmg da xlarat sbb nak tido sume





aku : beb..nk ty ckit nie, bile nk berubah nie?


dia: mmg nak berubah


aku : nak berubah ape klu camnie, sme jer i tgk nie..klu xnk berubah dr dulu jgn janji ngn i u nk berubah sume


dia : yup..mmg i nk berubah sume, serius


aku : abestu klu nak berubah tunjukkan r nk berubah sume, xpyh r nk ckp jer tapi xbuat sume


dia : nape u nak marah2 nie?


aku : bile plak i marah u? suka jer..nie i ngah gembira gelak2 sume nie


dia : boley x u jgn ego? u ego kan? u still cintakan i kan? u still xley lupakan i kan?


aku : eh pe yg u merepek nie?? pe masalah u nie? klu i ego i pnyer psl r..


dia : u ckp jer r..u ley tpu org tp u xley tpu diri u sendiri, u ego..


aku : klu i cintakn u, klu i xley lupakan u, 2 prasaan i sendiri okeyh..xde sape nk halang i phm! mmg i cintakan u, mmg i xley lupakan u sume..so u nk suh i bt ape skg haa??


dia : i pn sme cm u..i xley lupakan u, i cintakan u..


aku : mmg i
ego slama nie..mmg i tpu u, mmg i xbg tau u sume..i xkn ckp psl haty n prasaan i klu org tu sendri xckp psl haty n prasaan dier kat i..so skg u da tau kan sume tu..u da tau i ego abes tu u nk bt pe haa??


dia : i phm sume tu..i tau sume tu


aku : mmg u phm, tp u xpnh blaja untuk memahami pasal haty n prasaan i..u xpnh nk blaja sume tu!


dia : i phm alrite..maybe i jahat, tp i phm u..i mmg xley lupakan u, i cintakan u..u yang mengajar i erti cinta sebenar, u yang mengajar i utk berubah sume..u yang ajar untuk jujur..


aku : abes tu u nk i bt pe lg? u nk bt pe? u da tau kan i ego, u da tau psl sume okeyh!


dia : i love u bby..






ego aku hanya utk diri aku sahaja
perasaan aku hanya aku sahaja yang memahami
haty aku memerlukan perlindungan
jiwa aku masih berteman
diri aku masih mencintaimu sebenarnya
cinta aku masih kukuh
memang aku ego utk lepaskan kau
aku ego kerana cinta aku masih lagi di haty kau..






2 comments:

Nurul Aini said...

boleh x aku nk menangis??? sedih gila nk bace..

Que3n of h3art said...

alololo..
awat ko nk ngis pelik nie
hhahaha~