CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 4, 2010

Sangat Suka Situasi Yang Menggembirakan Bila Kita Dalam Keadaan Yang Gembira..Okeyh Taknak Merepek Da

pagi nie sgt seronok
bangun senyum jer memanjang walaupun haty masih g bengkak pasal semalam
abaikan
berita gembira
tawaran istimewa
promosi hebat
okeyh stop
nie bukan mega sales
suda2 jangan merepek lagi






akhirnya aku da dpt keje baru
setelah berbulan2 aku dok umah
kembangkan badan aku yang da nak kuncup balik nie (okeyh perasan jer)
aku gembira!
so kalau org tanya aku pe perasaan aku time buka ladang anggur yang besar tu aku boleh jwb owh ia sgt mengagumkan! anda rasa sangat hebat duduk d umah 24 jam tanpa apa yang best nk buat, tgk tv yg cter ntah ape2..







aku xtau nak taip pe g..
punyer r teruja plus ghairah nie
haisshhh
skg jgk aku nak lapor diri
sabar thiera sabar
owh lupe aku akan berkonvo-konvoan dlm bulan mac nie gak
so berdouble2 happy aku
sangat suka!








skg kna fokus matlamat plak
yup fokus fokus
ceehh da mcm ape jer
aku xnk cter panjang lebar g
sebab da terlampau teruja kang aku merepek g cter benda len plak
kesimpulan aku happy lar weh!







psssttt..toshiya jangan lupakan princess okeyh, jgn jadikan masa utk kta berjumpa..jadikan masa setiap minit dan saat tu sebagai penghubung antara kta utk merapatkan lg hubungan kta..okeyh aku xnk merepek lagi!

No comments: