CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 11, 2010

Oh Haty Terpaut Pada Dahan Yang Rapuh- Takut Jatuh Nie

lame pnye gila pnye gile pnye gile aku xupdate blog
tipu jer..pdahal bru bape ari jer
blog aku pn serabut cm nk tuan dier gak ke
oh oh oh oh mengapa
mengapa blog aku nk serabut nie?
sebab kami sehati serta sejiwa
okeyh2 suda2 merepek cik thiera






sekali lagi haty aku sudah dipaut serta terpaut serta memaut dekat ranting yang agak rapuh aku rasa
ataupun dengan bahasa kasarnye ranting yang bakal patah
owh bukan aku xnak mengelak dari berpaut dengan ranting yang bakal patah nie, aku da penah elak sbrnye
tapi aku pelik byk plak yang berpaut dgn ranting-ranting yang bakal patah nie
aku?
hanya tunggu masa jer ranting aku nie patah serta tergolek jatuh ke bawah
owh aku mengaku haty aku tak bape nk kuat skg nie
knp?
aku pn xtau, cuba kumpul balik kekuatan mcm powerpuff gurl senang nak serang sume virus2 yang ada






keadaan aku skg agak stabil walaupun hotak aku agak mereng serta kurang waras dengan situasi mcm nie..dlm erti kata lain OTAK AKU TEPU
aku akan segera selesaikan masalah nie dgn segera sbb takut nanti de org yang lagi biol serta mereng
owh aku maybe akan selesaikan masalah nie secara berdepan iaitu bercakap secara berdepan dengan tuan punya badan
muka dengan muka
hahahahaha..face 2 face omputih cakap
takut benda akan jd lagi teruk, aku akan cuba memahami situasi tersebut
eh ape yg aku taip nie? eh aku pun da biol da nie
abaikan saje..





psssttt..penulisan aku kali nie pehal cm skema sgt nie? ah abaikan jer..~

No comments: