CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 2, 2010

Maaf Entry Kali Ini Agak Kasar, Sudah Kencing Sila Bersihkan Balik..Amat Biadap

sebelum tu aku ingin meminta maaf kalau entry kali ini amat menyeksakan jiwa
bukan ditujukan kepada sesapa
hanya perasaan bengang
sakit haty
tertekan
dan segala2nya







ade orang sudah kencing dekat sini tapi tak mahu jirus balik yer
mahu minta pihak bomba jiruskan ker
ataupun mahu tunggu banjir
dengan kau2 sekali boleh hilang
tolong jangan kencing merata okeyh







aku bukan pengacau
aku bukan pendalih
aku bukan penghalang
tak tau citer sebenar jangan suka2 bt andaian
tolong jangan kencing bersepah
biadap sungguh







kau nak cakap aku ape lagi lepas nie
silakan berkata-kata
aku sudi mendengar
tapi jangan marah kalau aku hempuk kau dengan kata-kata kau balik
jangan suka bt andaian sesuka haty
suka begitu ker kamu?
atau memang jenis tak paham bahasa
suka haty jer nk cakap ape kan
tolong belajar adab sopan selepas ini
terima kasih