CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 4, 2010

HatI Kena Kuat..Owh Nanti Aku Kasi Power Lagi Kat Haty Aku- Okeyh

petang td berym ngn best fren aku
owh lame gile aku xym ngn dier
masing2 sibuk
ntah aku pn xtau pe yang we all sibukkan
okeyh2
cukup membebel





macam-macam yang aku ngn dier borakkan
tapi aku memang nak citer something kat dier
hurmmm ntah lah
aku pn tak tau nak cakap cmne





aku : buzz!


sahabat : buzz!


aku : beb aku de story ah nk cter kt ko


sahabat : citer lah


aku : ko dgr lah aku nak cter nie


sahabat : ye aku dgr nie


( setelah abes sume citer aku citer kt kawan aku nie )


sahabat : kes berat nie weh!


aku : yer aku tau


sahabat : dier sayang ko x?


aku : sayang lah weh


sahabat : cube ko ty dier btl2


aku : da byk kali aku ty dier


sahabat : kalau da sama2 sayang, sama2 serius juz go on jer lah


aku : memang ke arah tu..tapi tu lah masalah tu


sahabat : haty kena kuat weh


aku : haty aku bukan setakat kuat, da mcm besi berani


sahabat : ko sayang dier x?


aku : mesti lah aku sayang dier weh


sahabat : antara bf yg ko de lu smp dier nie sape yg paling ko sayang?


aku : ish..msti r yg nie dol! aku xtau r nape aku sayang dier, ak btl2 xtau..da mmg ak sayang dier


sahabat : macam yg aku ckp td, klu sama2 serius juz go on jer..tp tulah kne ambil risiko skit


aku : aku mmg tgh amek risiko skg nie weh..dier cakap kt aku dier akan lepaskan aku bile aku da jmp laki lain walaupun time tu dier da xde sape2..


sahabat : dier sayangkan ko lah tu..yang masalah tu biakan dier setelkan sendiri, skg nie juz fokus hubungan korang jer..yang lain jgn pk


aku : aku tau weh..tapi ko xkn phm weh, ko jgn gila suda r dgr masalah aku nie


sahabat : hahaha..aku yg tau nie pn mcm org gile nk pk, nie lagi kau


aku : hahahaha..tau xpe, da dua2 sayang kan, kna amek risiko sikit r..mmg aku nie da gile..hahaha!


sahabat : hahahaha..juz go on jer..haty kena kuat!


aku : gile kental haty aku skg!






kadang-kadang orang tidak mengerti apa yang berlaku
kadang-kadang orang akan bt kesimpulan tanpa mengetahui citer sebenar
kadang-kadang perasaan cinta itu hadir tanpa disengajakan
kadang-kadang kita terpaksa berpura-pura macam tiada apa yang berlaku demi menjaga hati sesetengah pihak
biarkan orang berbicara mengenainya
hanya diri aku dan diri dia sahaja yang mengerti semua ini

No comments: