CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 1, 2010

Bila Sayang Itu Perlu, Bila Kasih Itu Sayang..Takut Hilang Tenggelam Timbul

sayang itu kembali
kasih segar dalam ingatan
bila itu kembali
memori silam putar kembali
bila itu memerlukan






hari nie kau cakap kau sayang
hari nie kau cakap kau cinta
hari nie kau cakap kau rindu
hari ini
cuma hari ini








adakah esok mungkin sama
adakah lusa mungkin sama
adakah tulat mungkin sama
adakah ia sama dengan hari ini








bila ianya hilang
kasih
sayang
cinta
rindu
adakah ia akan bertahan untuk selamanya
tidak pasti dengan perkara itu








hari ini tidak sama dengan esok
esok tidak sama dengan hari ini
tulat tidak sama dengan esok
esok tidak sama dengan tulat








adakah rasa sayang cinta kasih rindu tetap sama
mungkin ya
mungkin tidak
mungkin kau akan jauhkan diri dari aku
mungkin perasaan itu akan hilang dari haty kau
aku?
hanya memerhati dari jauh








siang malam
hanya berserah
perasaan yang dilalui tidak sama dengan esok
mungkin tidak sama dengan hari ini
mungkin tidak sama dengan tulat








tak mengapa aku mengerti bila perasaan itu hilang dari kau
aku paham dengan keadaan itu
kau?
sekiranya itu hilang kau jangan lupakan aku disini
aku?
tak mungkin akan lupakan kau









bila sayang itu perlu
bila kasih itu sayang
bila itu mungkin hilang
bila itu mungkin tiada
pasrah
aku hanya senyum
akan aku doakan kebahagiaan kau
janji aku