CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 15, 2010

14 FEBUARI..Oops Jangan Salah Paham, Saya Hanya Berjalan-jalan Bersama Dengan Insan Yang Penting Dalam Hidup Saya..

14 febuari
ohh mintak maaf aku tak menyambut okeyh
dulu time de bf ke xde ke 14 Febuari sama saja dengan hari2 yang lain
okeyh bukan cter tu yang aku nk citerkan sume





urmmm
kuar bersama dengan insan yang tersayang weh
hahaha
mula2 plan len pastu agak lame r aku menunggu
da petang mule2 aku da nek bosan
rimas xkuar g ne2 kan..




so aku ajak dier kuar
mula2 dier ckp tunggu smp kul 6
aku plak tgk jam mak aii xnk lame plak tggu kan
tp aku kna phm r sbb opah dier de kt umah dier kan takut de org melawat
okeyh aku pn tunggu smp tertdo2 r..
pastu aku msj dier ckp bru bgn tdo
tbe2 dier reply suh aku siap skg nt dlm kul 7 dier smp
hoyeeaaayyyy!
melompat2 aku kt katil







dlm kul 7 dier smp
aku lak terhegeh2 baru nak siap
aku trun tangga da npk kete dier kt luar pintu pagar umah aku
alamak..
cepat2 aku capai pe yang patut
then kunci pintu bt muka xbersalah g kat dier 'sowry lmbt'
hahaha







okeyh pastu dlm kete dier ty nk lepak kt ne
mula2 aku ckp nk lepak kt port tmp kiterog yg mmg kenangan r org ckp!
ahaha..ooppss xley gtau sbb rahsia kami
pastu dier ckp ke nk lepak tmp g satu
mula2 aku cam pelik gak r kan
de ker org lepak2 kt ctu
ramai ker org
pastu aku cakap sukaty r nk lepak kt ctu
then kiterorg g r kt tempat tu







skali smp bapak ramai dol org lepak kt ctu
perghhh
yang kecik smp r yang besar mmg ramai r
walaupun dulu ak keje kt purjaya xpnh ak g lepak kt ctu weh
but smlm btl2 gempak weh..
aku da lame xjalan2 aka dating camtuh weh!







kayang weh
dier plak bwk ak g tawaf satu benda alah tu
mak aihhh
da rsa cm jalan kt taman bunga pun ada weh!
hakhakhak
but serius..kiterorg dok lepak2
borak2
but1st time kot ak tgk dier byk ckp ngn ak smlm
nek pelik gak ak sbb slalunye ak yang byk ckp
tp smlm ak terpinga2 plus terkejut dier layan ak cmtu smlm
so ak terkezut r..smp ak rsa ak da bertuka perangai ngn dier
dier plak yg byk ckp ak plak yg jd pendiam..
hahahaha!







blik umah
ak senyum
ntah
gembira
bahagia
sayang
cinta
rindu
mmg r sblm nie kterorg pnh lepak kuar same2 tp xmcm smlm r..
KAYANGAN
perghh..
makin hari makin sayang
makin hari makin cinta
makin hari makin rindu
ahh giler suda..





p/s : walaupun pasangan kita de kekurangan, xsemestinya kita kena hukum dier, berikan diri dier peluang utk membuktikan kesungguhan dier trhadap diri kita, kenikmatan cinta pasti diperolehi..KAYANGAN weh!

No comments: