CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 12, 2010

BILA HATY TERUSIK, PANAHAN ASMARA TAK DAPAT DISEMBUNYIKAN, JIWA BERGETAR, RINDU TDK TERKATA, SAYANG TDK TERLUAH, CINTA TDK DPT DIUNGKAPKAN..PASTI

muncul dkala haty bagai dtoreh
dia datang tanpa memberi amaran
ketika haty bagai nak gila memikirkan
dia datang mengejut
aku terpana sebentar





ketika hati aku di kala itu sungguh benci
amat benci
benci teramat
ketika haty aku remuk bagai dinding yang retak
dia tibe2 muncul di hadapan aku
ah ini mungkin hanya perasaan aku
tak mengapa aku turut serta





berjanji
dia dtg berjanji kepada aku
d kala haty aku ingin mengatakan ape yang terpendam
ah aku biarkan saja
aku pendamkan saja
tak mungkin dia ingin mengatakan
tak mungkin aku ingin mengatakan
aku biarkan
aku katakan biar masa yang tentukan






dia datang kepada aku
dengan penuh keyakinan
dengan penuh kejujuran
dengan penuh keikhlasan
aku perhatikan gelagatnya
ah mungkin ini hanya bayangan sahaja






satu ketika
aku nampak keyakinan didalam dirinya
aku nampak sisi perubahan di dalam hidupnya
aku nampak sisi kesungguhan di dalam hidupnya
aku nampak kejujuran di dalam hidupnya
aku nampak perubahan yang ketara
mungkinkah dia bersungguh-sungguh untuk berubah?
aku terkejut di saat itu
sungguh aku terkejut
tak ku sangka dia betul2 ingin berubah






saat itu aku mula yakin untuk meluahkan apa yang terpendam
aku mula yakin untuk mengorak langkah bersama dia
aku mula yakin untuk mengharungi segala cabaran yang mendatang bersama dia
aku mula yakin dengan diri dia
aku mula yakin dengan cinta yang diberikan
aku mula yakin dengan kasih sayang yang diberikan
aku mula yakin dengan rindu yang diberikan
aku pasti
aku yakin dia boleh berubah
aku yakin
sama-sama berubah
itu janji kita berdua
aku harap ini bukan omongan
janji kita
kau dan aku

No comments: