CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 25, 2010

Jangan Banyak Tanya..Nanti Kena Terbang Dengan Ribut Taufan

arinie mood aku xbape baik sangat
sebab aku penat melayan orang giler yang suka cakap merepek ngn aku
agaknye dier nie kna ketuk kot sampai dier merapu2 cakap ngn aku
aku bagi dier bahasa yang senang dier paham
tapi macam biasa dier nie xtau negara mana yang dier duduk sampai aku cakap bahasa yang senang untuk difahamkan pun dia xpaham-paham







agaknye r kan elok aku antar dier kat pluto ke per
jauh sikitkan
xpun aku sumbatkan dier kt dlm hospital bahagia
mungkin dier lebih bahagia kt sana
da nama pun bahagia kan







aku cakap macam tu
dier jawab macam nie
aku cakap macam nie
dier jawab macam tu
memang sah dier giler
memang sah dier bukan dr negara sini agaknye dier xde negara kot
sebab tu meroyan
gile








Tuhan berikan aku kesabaran daripada aku bagi dier penerajang kt pale dier tu
aku rasa dier nie mmg xpaham bile orang len dok berciter hu ha hu ha pasal dier
bukan setakat pasal dier pasal aku plak tu skali terjoin
macam aku cakapkan tadi org giler dier mmg xde perasaan
perasaan dier cuma nk menggilakan lagi diri dier
so abaikan
biarkan dier bersama dengan labu-labunya

No comments: