CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 21, 2010

Tanda Soalan Yang Sukar Untuk Dirungkai, Selepas Ini Tiada Lagi Tanda Persoalan Yang Ada Hanyalah Noktah.

sering kali tertanya-tanya
macam mane org yang bercinta mempunyai kekasih yang setia?
macam org yang bercinta tidak perlu berkongsi kasih dengan orang yang lain?
memang itu tidak pelik
tapi bagi aku sendiri itu memang pelik
sebab hanya kerana seorang aku rasa mcm pelik macam mana org lain berkasih boleh setia
pelik bukan?









kadang-kadang aku rasa hairan lagi sewel
apabila melihat di laman sosial yang terkenal dengan gah nya para kekasih menunjukkan status hubungan dengan seseorg
owh satu keistimewaan kepada para kekasih diluar sana yang berjaya menunjukkan anda sememangnya setia dengan pasangan anda
kepingin aku untuk berasa begitu
bila seseuatu menghantui kita, persoalan yang aku rasakan kenapa eh bagaimana eh sebab apa eh
gila bukan?









kenapa ada org yang sanggup menjadikan sesuatu hubungan itu dengan pelbagai persoalan
setia? jujur? ikhlas?
bagaimana klu seseorg itu mengatakan yang dia jujur hakikatnya dia tidak jujur?
bagaimana klu seseorg itu mengatakan yang dia setia hakikatnya langsung tidak setia?
bagaimana klu seseorg itu mengatakan yang dia ikhlas hakikatnya langsung tidak ikhlas?
sakit bukan?
terlampau banyak persoalan yang tidak boleh dirungkai
kemungkinan dia memang suka tinggal di alam kegelapan yang menyeksakan jiwa serta raga dia sendiri malahan orang sekeliling turut terasa tempias kegelapan yang dia ciptakan









kecewa
aku betul2 kecewa
nak tanya aku mengenai kehidupan percintaan aku?
jangan ditanya
kerana sungguh menyakitkan apabila mendengar jawapan dari aku
akhirnya segala persoalan yang ada didalam kepala hotak aku nie sudah menemui jawapannya barangkali
selepas ini tidak ada persoalan lagi aku pasti
aku noktahkan saja jalan cerita aku ini
noktah

2 comments:

deus X machina said...

on jiwang nampaknya
erk888

Que3n of h3art said...

heee..
jiwa kekacauan~~
adehh~