CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 28, 2010

Teruja Serta Ghairah Bila Berjumpa..Aku Sayang Kamu Semua, Tepukan Semangat Untuk Kita Semua

semalam hari yang sangat indah
owh lupe ini bukan kisah percintaan
ini adalah kisah kami bertiga
hahahaha




(diba, ana n aku )




bertiga bukan berempat seperti yang dirancang
aku, diba serta farhana
owh kemana eh kami bertiga pergi
rancangan pertama adalah ingin ke pantai
tidak jadi sebab aku mcm yakin xyakin jer g sana
hahaha






( ini kisah kami bertiga )





masing-masing da beria sgt nie
aku pun bajet nak bwk dorg g lepak kat sungai
nak ajak membe aku
tapi dier xnk g lak
pastu dorg cakap betul ke nk g sungai
yer r masing2 pnyer dress up mcm nk g dating
hahaha
so aku ckp lepak klcc jer boleh





( aku suka gambar nie..OMG )





dlm kete xpayah nk cter
huru hara kete aku
nasib aku yang drive
kalau org lain drive alamatnye mmg kete aku nie bertukar jadi ape ntah
bising xpayah cakap cmne rupa
yang amek gambar dlm kete
yang mesej sbb saham naek kan
hahaha
cayalah!






(jurugambar yang berjaya mengeluarkan angin kentut ketika mengambil gambar..haishhh )






smp klcc aku park tempat bese yang aku park
murah ckit tapi jalan agak jauh
agak penat r berjalan
pastu ngn panas terik lg
da mcm mana rupa aku ntah time tu
layan jer r







smp klcc da macam org ape jer baru kuar dari hutan
punyer r nikmat kene aircond
kayangan weh!
masing-masing tanya nk g ne
jawapan pertama yang kuar dari mulut masing-masing
lapar!
okeyh g kt mcd








smp kat food court tu org xramai sgt
xtau nape
so sambil makan smbil cter
time tu jangan cakap
orang sebelah jeling semacam jer
nk kne penampar ke sekor-sekor nie
memekak weh!
gelak jer da berbakul-bakul
aku punyer gelak de cm haram
belum tambah gelak ana ngn diba lagi
mane org nak makan tak senang
lantak korag r eh
hahaha









lepas da berjam duk kt food court tu smp panas punggung aku
kiterog lepak kt luar
g lepak kt taman
ha..nie mcm org g dating
tp we all dating secara halal
hahaha
kat situ setan masing2 da masuk dlm badan
bergambar jer
mula2 kt pokok
yang akhir pn kt pokok
hahaha
g kt kolam budak2
haissshhh
dugaan giler
aku rasa mcam nak mandi jer!
panas sgt kot time 2!









da penat plus puas bergambar kt taman
masing2 nak msuk blik dlm klcc
nk sejuk blik weh!
g kt kdai buku ape ntah name dier toshiya toshiba ker
ahaha xde kene mengena pn
bukan baca buku tp bergambar ngn buku
tak kisah r janji bergambar
aku suka
dorang g r suka







pastu aku ajak dorg g selayang jap
masa nak blik tu
sempat lagi nk amek gambar
klu kamera tu ley cakap
" ehem2..asyik muka korg jer yg tadah kt cnie..bg r muka org len ckit"
ahahaha






but mmg best giler
ade yang terkentut time amek gambar
haisshh
nie cara terbaru
amek gambar
ahahahaha
tapi korang mmg best
aku suka
yehhaaaaa..
nanti ley lepaking lagi okeyh!







pssttt..aku akan memulakan kerja di tempat yang baru..alhambdulillah

No comments: