CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 17, 2010

SUNGGUH TERASA BERAT..





kau melihat wajah ini senyum
kau melihat wajah ini gembira
kau melihat wajah ini suka
ini hanya gambar sahaja






realiti
ada rasa duka yang disimpan
ada rasa hampa yang dipendam
ada rasa kecewa yang diselam
ada rasa sakit yang ditanggung








ini bukan omongan
ini realiti
ini bukan fantasi
ini realiti
aku cakap ini realiti







kau berjanji pada aku
kau dtg sekali lg berjanji dlm hidup aku
kalau benar apa yang kau janjikan buktikan pada aku
aku harap kau tidak lupa dgn janji kau
aku harap kau tidak pernah untuk berdusta kali nie








kau meminta aku untuk membantu kau
sokong kau dari belakang
dorong kau kejalan yang baru
baeklah
aku akan lakukan ape yang aku mampu untuk lakukan
aku akan bantu kau
aku harap jika kali nie sekiranya kau lupa dengan kata-kata kau
lupa dengan janji kau
aku harap kau tidak datang lagi dlm hidup aku
sia-sia usaha aku sekiranya kau begitu sekali lagi
aku harap kau ingat semua tu







senyap
laju airmata mengalir
seka airmata tu
mengalir kembali airmata seperti air terjun
tak mampu nak seka balik
biarkan airmata membasahi pipi aku sekali lagi

No comments: