CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 24, 2010

Gua Rasa Macam Nak Bercinta, Tapi Teman Gua Tarak..Bercinta Konon, Lupakan Saja

haiipppp
so amacam arinie?
okeyh ka tarak okeyh?
okeyhhh saja suda
kalau tak okeyh tu pandai-pandai kasi okeyh







entry gua kali nie macam ade yang xbetul ckit
lu org nak tau ape pasal
tibe2 gua rasa macam nk bercinta
haisshhhh
gua rasa gua da gile r skg nie
chooiiii







memang gua rasa nak bercinta
tapi bukan skg r beb
ape kejadahnya gua nak bercinta skg nie
haty gua nie bukan haty kaca beb
hancur punah retak pae lagi yang sekaum dengannye r sng cter








tapi kadang2 ade yang nak masuk line ngn gua nie
gua rasa pelik lagi heran
dorang nie xtakut ke ngn gua yang garang mcm penguin
tak pun dorang buta ke atau buat2 buta nk ngn gua
haishhhh jgn mengarutlah
lu org pn gila agaknye







tipu r kalau gua cakap gua tak teringin nak bercinta pejadah nie sume r
tapi bila trkenang balik pengalaman yang mcm celaka tu
terus niat gua terbantut
alahaiii
ibarat orang nak kentut tapi xlepas asyik terkemut-kemut jer
gua malas nak terburu-buru r
sakit bercinta nie sebenarnye









gua tak boleh cakap gua xnak bercinta
kalau tuhan nak cakap jodoh gua ngn seseorg tu gua terima jer r
kalau gua tolak jer memanjang cinta org gua takut jadi andartu pulak
sadis gua dengar
tapi gua cakap bukan skg r
gua nak relax2 lu
kasi hotak gua nie betul balik
mane taknye memanjang sewel








tapikan gua rasa nk cari teman r
perlu ke gua bt poster besar-besar
tak pun gua iklan kt surat kabar
glamer kan gua nanti
sudah sudah
tgk gua da mengarut skg nie
haishhh
kawan boleh
kalau nak bercinta gua rasa xley go on r
ooppss cakap omputeh plak








nasihat gua kt diri gua sendiri
kawan-kawan boleyh r
kalau nk bercinta tu memang gua tempah batu konkrit standby nk kasi pecah kepala gua sendiri r tu
agak sakit klu bercinta gaya kuak lentang macam tu
so ape2 pun gua selesa berkawan skg nie
nak masuk line jmp bapak gua terus
ade bran???
hahahahaha

No comments: