CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 26, 2010

Ringan Kepala..Lepas Nie Jangan Gatal-Gatal Nak Beratkan Kepala..

sebenarnye aku da pk banyak kali
aku nak potong rambut
tapi aku mcm sayang ngn rambut aku
yer r sebab penat aku tunggu rambut aku panjang
dulu aku nie jenis yang suka bile rambut nie panjang aku potong pendek
so rambut aku nie susah nak panjang







pastu dulu de orang tak bagi aku potong rambut
so aku tak potong
padahal dalam haty bikin panas jer nie
aku da nek semak ngn rambut aku nie yang da panjang
bukan ape susah r nak jga









nak basuh rambut jer da berjam-jam
belum campur nk letak conditionr sume
haishhhh
leceh bagi aku yang suka bergerak aktif nie
hahaha









so nak dijadikan citer
aku da xtahan ngn rambut aku nie
aku g kedai amoy kt umah aku nie
akuu duduk terus cakap " amoy kasi pendek wa pnyer rambut.."
hahahaha
mula2 dier nak potong rambut nie pendek giler
aku cakap paras bahu sudah r..
nanti makin tembam muka aku








so skg haty manyak suka
sebab kepala da ringan
tak de semak g
ari2 mandi senyum jer
sebab rambut da pendek
aku suka!
hoyeeayyyy..








psssttt..sebenarnye asal tiap kali aku putus cinta mesti aku potong rambut pendek! hahaha

No comments: